Tarieven

Oppastarieven 2017 (alle prijzen zijn inclusief reiskosten)

excl. BTWincl. BTW

 Kort bezoek (De dagelijkse verzorging voor één kat): 

€ 8,50 

€ 10,28 

 Standaard bezoek (Kort bezoek, plus extra tijd, voor één kat): 

€ 10,00 

€ 12,10 

 Lang bezoek (Een kort en een standaard achtereen, voor één kat): 

€ 16,00

€ 19,36

 Twee bezoeken per dag (Een kort en een standaard, voor één kat): 

€ 17,50

€ 21,18

 Twee korte bezoeken per dag (Voor één kat): 

€ 16,00

€ 19,36

 Twee standaardbezoeken per dag (Voor één kat): 

€ 19,00

€ 22,99

 Elke volgende kat:

€ 3,00

€ 3,63
          - Bij het tweede bezoek geldt *):€ 1,00€ 1,21

*) Indien u kiest voor twee bezoeken per dag, dan betaalt u € 1,00 extra voor iedere volgende kat.

We hanteren geen reiskosten binnen de gemeente Groningen. Dat geldt ook voor de plaats Haren.

Er is een strippenkaart verkrijgbaar. Met deze kaart kunt u 5 of 10 keer gebruik maken van een standaard bezoek.
Ook kunt u deze kaart aanschaffen voor 2 bezoeken per dag. Met deze kaart heeft u recht op een korting. Deze kaarten zijn niet geldig in de perioden waarin we toeslag berekenen.

Wij verzoeken u om minimaal zeven dagen voor aanvang van de oppasperiode een dienst bij ons te boeken. Wanneer u na deze zeven dagen een periode boekt, zijn we genoodzaakt een hoger tarief in rekening te brengen.

Tijdens de maanden juli, augustus en december en ook tijdens de feestdagen geldt een toeslag van 10%. Wanneer u, tijdens de maanden juli, augustus en december een periode van langer dan veertien dagen aaneengesloten boekt, vervalt de toeslag vanaf de vijftiende dag.
Wanneer u vóór 1 mei 2017 een periode in de maanden juli en augustus boekt, vervalt de toeslag.


Tarieven diensten
 Kennismakingsgesprek:GRATIS

Sleutels halen en / of brengen:

GRATIS

Dagelijkse gezondheidscontrole (Tijdens de bezoeken):

GRATIS

Dagelijkse vachtverzorging (Tijdens de bezoeken):

GRATIS
           - Uitgebreidere vachtverzorging per half uur:€ 22,50

Medicatie toedienen (Medicatie aanwezig en tijdens de bezoeken):

GRATIS
           - Zonder oppasdiensten:In overleg

Kattenbak en / of verblijven verschonen (Tijdens de bezoeken):

GRATIS

Slaapplekken schoonhouden (Tijdens de bezoeken):

GRATIS

Stofzuigen indien nodig (Tijdens de bezoeken):

GRATIS

Afval wegbrengen (Indien nodig):

GRATIS

Postverzorging (Tijdens de bezoeken):

GRATIS

Verzorging van planten:

           - Binnen (Tijdens de bezoeken) per keer:€ 1,50
           - Buiten (Tijdens de bezoeken) per keer:€ 2,00
           - Zonder oppasdiensten:In overleg

Verzorging van vissen (Tijdens de bezoeken):

€ 1,50

Verzorging van andere kleine huisdieren:

           - Met katten:€ 3,00
           - Zonder katten:€ 8,50

Ontvlooien, ontwormen (Medicatie aanwezig):

GRATIS

Ontvlooien, ontwormen (Medicatie niet aanwezig):

€ 12,50

Vervoer van en naar de dierenarts:

           - Ophalen en thuisbrengen:€ 9,00
           - Ophalen, erbij blijven en thuisbrengen per 15 minuten:€ 5,00

Gedragstherapie (Eenmalig consult, excl. reiskosten):

€ 42,50

Gedragstherapie (Therapieplan, excl. reiskosten):

€ 80,00


Bovengenoemde prijzen zijn exclusief BTW

 

Hoog tarief

Kort bezoek (De dagelijkse verzorging voor één kat):

€ 9,00

Standaard bezoek (Kort bezoek, plus extra tijd, voor één kat):

€ 11,00

Lang bezoek (Een kort en een standaard achtereen, voor één kat):

€ 17,00

Twee korte bezoeken per dag:

€ 17,00

Twee bezoeken per dag (Een kort en een standaard, voor één kat):

€ 18,50

Twee standaard bezoeken per dag (Voor één kat):


€ 20,50
 Elke volgende kat:€ 3,50
           - Bij het tweede bezoek geldt *):€ 1,50

Alle genoemde tarieven zijn exclusief 21% BTW.

*) Indien u kiest voor twee bezoeken per dag, dan betaald u € 1,00 extra voor iedere volgende kat.



Algemene voorwaarden:

‘VOOR DE POES’ is niet aansprakelijk voor inbraak in uw huis, schade in wat voor vorm dan ook
aan uw huis, inboedel en/of letsel van uw dier(en). Ook is ‘VOOR DE POES’ niet aansprakelijk voor
schade, die uw dier aanricht aan eigendommen van derden en/of voor letsel veroorzaakt door uw
huisdier. ‘VOOR DE POES’ gaat zorgvuldig met de sleutel van uw woning om. ‘VOOR DE POES’ is
niet aansprakelijk voor verlies of diefstal van uw sleutel en de eventuele gevolgen daarvan.

De gediplomeerde oppas in dienst van ‘VOOR DE POES’ verzorgt naar afspraak 1 of 2 keer per
dag uw dier en zorgt ervoor dat de kattenbak, of het hok van uw dier verschoond wordt. De post
wordt naar binnen gebracht. Indien afgesproken worden ook uw planten verzorgd. Als het nodig
is, zullen de slaapplaatsen en dergelijke worden schoongemaakt.

Wij verzoeken u om minimaal zeven dagen voor aanvang van de oppasperiode een dienst bij ons te
boeken. Wanneer u na deze zeven dagen een periode boekt, zijn we genoodzaakt een hoger tarief
in rekening te brengen. Tijdens de maanden juli, augustus en december en ook tijdens feestdagen
geldt een toeslag van 10%. Wanneer u, tijdens de maanden juli, augustus en december een
periode van langer dan 14 dagen aaneengesloten boekt, vervalt de toeslag vanaf de 15e dag.

Er dient voldoende voeding en verzorgingsmateriaal in huis aanwezig te zijn en u dient eventuele
bijzonderheden (bijvoorbeeld dieet) aan te geven. Indien u geen of te weinig voer en
verzorgingsmateriaal in huis hebt, zullen de extra kosten, bij teruggave van de sleutel, in
rekening worden gebracht, met een extra bijdrage van € 5,00 voor het halen van de producten.

De betaling wordt vooraf en voor de gehele, op de voorzijde van deze overeenkomst afgesproken,
periode voldaan. Bij annulering dient u het gehele bedrag te betalen. Indien u binnen de termijn
van 30 dagen een bericht heeft gestuurd, met een restitutieverzoek, ontvangt u een tegoedbon
van 80% van het resterende bedrag. Indien u later dan op de overeengekomen datum terugkomt,
dient u 'VOOR DE POES' minimaal 48 uur voor de overeengekomen datum van terugkomst te
informeren. De kosten voor de extra dag(en) worden bij teruggave van de sleutel in rekening
gebracht. Echter, als u voor de overeengekomen datum terugkomt, dient u ‘VOOR DE POES’
daarvan op de hoogte te stellen. Er wordt dan van het reeds door u betaalde bedrag, geen geld
gerestitueerd. Indien u binnen de termijn van 30 dagen een bericht heeft gestuurd, met een
restitutieverzoek, ontvangt u een tegoedbon van 50% van het resterende bedrag.

Indien uw dier tijdens uw afwezigheid medische zorg nodig heeft dan gaat ‘VOOR DE POES’ met
uw dier naar de dierenarts. Alle kosten die hier uit voortkomen zijn voor rekening van de
eigenaar van het dier, inclusief de kosten voor het halen en brengen van het dier, dat is een
bedrag van minimaal € 9,00. Bij het overlijden van het dier neemt 'VOOR DE POES' contact op
met de eigenaar en/of de contactpersoon. Eigenaar gaat ermee akkoord zelf te allen tijde
aansprakelijk te zijn voor het huisdier.
‘VOOR DE POES’ is niet aansprakelijk voor inbraak in uw huis, schade in wat voor vorm dan ook
aan uw huis, inboedel en/of letsel van uw dier(en). Ook is ‘VOOR DE POES’ niet aansprakelijk voor
schade, die uw dier aanricht aan eigendommen van derden en/of voor letsel veroorzaakt door uw
huisdier. ‘VOOR DE POES’ gaat zorgvuldig met de sleutel van uw woning om. ‘VOOR DE POES’ is
niet aansprakelijk voor verlies of diefstal van uw sleutel en de eventuele gevolgen daarvan.

De gediplomeerde oppas in dienst van ‘VOOR DE POES’ verzorgt naar afspraak 1 of 2 keer per
dag uw dier en zorgt ervoor dat de kattenbak, of het hok van uw dier verschoond wordt. De post
wordt naar binnen gebracht. Indien afgesproken worden ook uw planten verzorgd. Als het nodig
is, zullen de slaapplaatsen en dergelijke worden schoongemaakt.

Wij verzoeken u om minimaal zeven dagen voor aanvang van de oppasperiode een dienst bij ons te
boeken. Wanneer u na deze zeven dagen een periode boekt, zijn we genoodzaakt een hoger tarief
in rekening te brengen. Tijdens de maanden juli, augustus en december en ook tijdens feestdagen
geldt een toeslag van 10%. Wanneer u, tijdens de maanden juli, augustus en december een
periode van langer dan 14 dagen aaneengesloten boekt, vervalt de toeslag vanaf de 15e dag.

Er dient voldoende voeding en verzorgingsmateriaal in huis aanwezig te zijn en u dient eventuele
bijzonderheden (bijvoorbeeld dieet) aan te geven. Indien u geen of te weinig voer en
verzorgingsmateriaal in huis hebt, zullen de extra kosten, bij teruggave van de sleutel, in
rekening worden gebracht, met een extra bijdrage van € 5,00 voor het halen van de producten.

De betaling wordt vooraf en voor de gehele, op de voorzijde van deze overeenkomst afgesproken,
periode voldaan. Bij annulering dient u het gehele bedrag te betalen. Indien u binnen de termijn
van 30 dagen een bericht heeft gestuurd, met een restitutieverzoek, ontvangt u een tegoedbon
van 80% van het resterende bedrag. Indien u later dan op de overeengekomen datum terugkomt,
dient u 'VOOR DE POES' minimaal 48 uur voor de overeengekomen datum van terugkomst te
informeren. De kosten voor de extra dag(en) worden bij teruggave van de sleutel in rekening
gebracht. Echter, als u voor de overeengekomen datum terugkomt, dient u ‘VOOR DE POES’
daarvan op de hoogte te stellen. Er wordt dan van het reeds door u betaalde bedrag, geen geld
gerestitueerd. Indien u binnen de termijn van 30 dagen een bericht heeft gestuurd, met een
restitutieverzoek, ontvangt u een tegoedbon van 50% van het resterende bedrag.

Indien uw dier tijdens uw afwezigheid medische zorg nodig heeft dan gaat ‘VOOR DE POES’ met
uw dier naar de dierenarts. Alle kosten die hier uit voortkomen zijn voor rekening van de
eigenaar van het dier, inclusief de kosten voor het halen en brengen van het dier, dat is een
bedrag van minimaal € 9,00. Bij het overlijden van het dier neemt 'VOOR DE POES' contact op
met de eigenaar en/of de contactpersoon. Eigenaar gaat ermee akkoord zelf te allen tijde
aansprakelijk te zijn voor het huisdier.

‘VOOR DE POES’ is niet aansprakelijk voor inbraak in uw huis, schade in wat voor vorm dan ook
aan uw huis, inboedel en/of letsel van uw dier(en). Ook is ‘VOOR DE POES’ niet aansprakelijk voor
schade, die uw dier aanricht aan eigendommen van derden en/of voor letsel veroorzaakt door uw
huisdier. ‘VOOR DE POES’ gaat zorgvuldig met de sleutel van uw woning om. ‘VOOR DE POES’ is
niet aansprakelijk voor verlies of diefstal van uw sleutel en de eventuele gevolgen daarvan.

De gediplomeerde oppas in dienst van ‘VOOR DE POES’ verzorgt naar afspraak 1 of 2 keer per
dag uw dier en zorgt ervoor dat de kattenbak, of het hok van uw dier verschoond wordt. De post
wordt naar binnen gebracht. Indien afgesproken worden ook uw planten verzorgd. Als het nodig
is, zullen de slaapplaatsen en dergelijke worden schoongemaakt.

Wij verzoeken u om minimaal zeven dagen voor aanvang van de oppasperiode een dienst bij ons te
boeken. Wanneer u na deze zeven dagen een periode boekt, zijn we genoodzaakt een hoger tarief
in rekening te brengen. Tijdens de maanden juli, augustus en december en ook tijdens feestdagen
geldt een toeslag van 10%. Wanneer u, tijdens de maanden juli, augustus en december een
periode van langer dan 14 dagen aaneengesloten boekt, vervalt de toeslag vanaf de 15e dag.

Er dient voldoende voeding en verzorgingsmateriaal in huis aanwezig te zijn en u dient eventuele
bijzonderheden (bijvoorbeeld dieet) aan te geven. Indien u geen of te weinig voer en
verzorgingsmateriaal in huis hebt, zullen de extra kosten, bij teruggave van de sleutel, in
rekening worden gebracht, met een extra bijdrage van € 5,00 voor het halen van de producten.

De betaling wordt vooraf en voor de gehele, op de voorzijde van deze overeenkomst afgesproken,
periode voldaan. Bij annulering dient u het gehele bedrag te betalen. Indien u binnen de termijn
van 30 dagen een bericht heeft gestuurd, met een restitutieverzoek, ontvangt u een tegoedbon
van 80% van het resterende bedrag. Indien u later dan op de overeengekomen datum terugkomt,
dient u 'VOOR DE POES' minimaal 48 uur voor de overeengekomen datum van terugkomst te
informeren. De kosten voor de extra dag(en) worden bij teruggave van de sleutel in rekening
gebracht. Echter, als u voor de overeengekomen datum terugkomt, dient u ‘VOOR DE POES’
daarvan op de hoogte te stellen. Er wordt dan van het reeds door u betaalde bedrag, geen geld
gerestitueerd. Indien u binnen de termijn van 30 dagen een bericht heeft gestuurd, met een
restitutieverzoek, ontvangt u een tegoedbon van 50% van het resterende bedrag.

Indien uw dier tijdens uw afwezigheid medische zorg nodig heeft dan gaat ‘VOOR DE POES’ met
uw dier naar de dierenarts. Alle kosten die hier uit voortkomen zijn voor rekening van de
eigenaar van het dier, inclusief de kosten voor het halen en brengen van het dier, dat is een
bedrag van minimaal € 9,00. Bij het overlijden van het dier neemt 'VOOR DE POES' contact op
met de eigenaar en/of de contactpersoon. Eigenaar gaat ermee akkoord zelf te allen tijde
aansprakelijk te zijn voor het huisdier.
‘VOOR DE POES’ is niet aansprakelijk voor inbraak in uw huis, schade in wat voor vorm dan ook
aan uw huis, inboedel en/of letsel van uw dier(en). Ook is ‘VOOR DE POES’ niet aansprakelijk voor
schade, die uw dier aanricht aan eigendommen van derden en/of voor letsel veroorzaakt door uw
huisdier. ‘VOOR DE POES’ gaat zorgvuldig met de sleutel van uw woning om. ‘VOOR DE POES’ is
niet aansprakelijk voor verlies of diefstal van uw sleutel en de eventuele gevolgen daarvan.

De gediplomeerde oppas in dienst van ‘VOOR DE POES’ verzorgt naar afspraak 1 of 2 keer per
dag uw dier en zorgt ervoor dat de kattenbak, of het hok van uw dier verschoond wordt. De post
wordt naar binnen gebracht. Indien afgesproken worden ook uw planten verzorgd. Als het nodig
is, zullen de slaapplaatsen en dergelijke worden schoongemaakt.

Wij verzoeken u om minimaal zeven dagen voor aanvang van de oppasperiode een dienst bij ons te
boeken. Wanneer u na deze zeven dagen een periode boekt, zijn we genoodzaakt een hoger tarief
in rekening te brengen. Tijdens de maanden juli, augustus en december en ook tijdens feestdagen
geldt een toeslag van 10%. Wanneer u, tijdens de maanden juli, augustus en december een
periode van langer dan 14 dagen aaneengesloten boekt, vervalt de toeslag vanaf de 15e dag.

Er dient voldoende voeding en verzorgingsmateriaal in huis aanwezig te zijn en u dient eventuele
bijzonderheden (bijvoorbeeld dieet) aan te geven. Indien u geen of te weinig voer en
verzorgingsmateriaal in huis hebt, zullen de extra kosten, bij teruggave van de sleutel, in
rekening worden gebracht, met een extra bijdrage van € 5,00 voor het halen van de producten.

De betaling wordt vooraf en voor de gehele, op de voorzijde van deze overeenkomst afgesproken,
periode voldaan. Bij annulering dient u het gehele bedrag te betalen. Indien u binnen de termijn
van 30 dagen een bericht heeft gestuurd, met een restitutieverzoek, ontvangt u een tegoedbon
van 80% van het resterende bedrag. Indien u later dan op de overeengekomen datum terugkomt,
dient u 'VOOR DE POES' minimaal 48 uur voor de overeengekomen datum van terugkomst te
informeren. De kosten voor de extra dag(en) worden bij teruggave van de sleutel in rekening
gebracht. Echter, als u voor de overeengekomen datum terugkomt, dient u ‘VOOR DE POES’
daarvan op de hoogte te stellen. Er wordt dan van het reeds door u betaalde bedrag, geen geld
gerestitueerd. Indien u binnen de termijn van 30 dagen een bericht heeft gestuurd, met een
restitutieverzoek, ontvangt u een tegoedbon van 50% van het resterende bedrag.

Indien uw dier tijdens uw afwezigheid medische zorg nodig heeft dan gaat ‘VOOR DE POES’ met
uw dier naar de dierenarts. Alle kosten die hier uit voortkomen zijn voor rekening van de
eigenaar van het dier, inclusief de kosten voor het halen en brengen van het dier, dat is een
bedrag van minimaal € 9,00. Bij het overlijden van het dier neemt 'VOOR DE POES' contact op
met de eigenaar en/of de contactpersoon. Eigenaar gaat ermee akkoord zelf te allen tijde
aansprakelijk te zijn voor het huisdier.

rekeningnummer: NL65 SNSB 0980.5904.18
kvk-nummer: 62243306 
BTW-nummer: NL194345397B02